• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

مشخصات فنی لاستیک تراینگل با طرح گل TC101


تراینگل یکی از بزرگترین شرکت های تولید لاستیک در چین است که در حال حاضر با فروش انواع محصولات خود از قبیل: لاستیک سواری ، لاستیک شاسی بلند ، لاستیک کراس اور ، لاستیک باری و اتوبوسی ، لاستیک سنگین و نیمه سنگین راهسازی و کشاورزی در سراسر دنیا و در بیش از 170 کشور شهرتی جهانی پیدا کرده است ، بطوریکه نام اتراینگل در بین 20 برند مطرح دنیا قرار گرفته است.

تفاوت بین لاستیک های All-Terrain و Mud-Terrain


ممکن است این سخت ترین تصمیمی باشد که هر یک از علاقه مندان به آفرود با آن روبرو شوند ، اینکه آیا با لاستیک All-Terrain یا Mud-Terrain به سفر و آفرود بروند ؟ آنها با انتخاب این تایرها نگران مسیرهای سنگی ، ناهموار و گل آلود نخواهند بود و کسانی که به آفرود می روند به شما خواهند گفت که تایر مناسب می تواند یک خاطره خوب در مسیر و یا یک کابوس برای شما بسازد .

تکنولوژی کم کردن صدای تایر


با ورود تعداد بیشماری از خودروهای برقی به بازار که صدای حرکت و موتور آنها بسیار کم است و با ورود خودروهای لوکس با کمترین صدا به خیابان ها، تولیدکنندگان خودرو و لاستیک برای رقابت بهتر تصمیم به تغییراتی در تکنولوژی لاستیک‌ها و خودروها برای کاهش صدا حین حرکت گرفتند. یکی از عوامل ایجاد صدا در خودرو، لاستیک‌ها هستند. به همین دلیل کارخانه‌های تولید تایر در لاستیک‌ها برای کاهش صدا از فوم استفاده می‌کنند.

فاکتورهای موثر بر صدای تایر


با وجود گوناگونی طرح های مختلف رویه تایر، اثر این طرح ها بر کل صدای تولید شده توسط تایر اندک است.

معرفی برند لاستیک تراینگل چین


تراینگل تایر( تری انگل ) یکی از بزرگترین تولید کنندگان لاستیک و تایر راهسازی، صنعتی، کشاورزی، کامیونی و باری در جهان به شمار ‌می‌آید.

خرید لاستیک آسان است


خرید لاستیک کارسختی نیست. کافیست فقط آنها را بشناسید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. با انتخاب صحیح لاستیک امنیت خود و سرنشینان را تضمین میکنید.

عوامل تعیین کننده قیمت تایر


اصولا برای خرید هر کالایی دو فاکتورمد نظر قرار گرفته می شود. یکی کیفیت و دیگری قیمت و ارزش آن کالا. نام برند نیز در تعیین رفتار مصرف کننده یا همان مشتری نیز بسیار تعیین کننده است. ولی اینها به این معنا نیست که اگر کالایی تخفیف خورد حتما نا مرغوب است یا مشکلی دارد

علت صدای لاستیک


صدای لاستیک میتواند از عوامل و متغیرهای مختلفی ناشی شود. یکی از آنها صدای آج در برخورد با جاده است. علت دیگر صدا میتواند ناشی از هوای فشرده شده ی درون شیارهای آج باشد.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0